Reklámanya 2010.08.22. 22:12

Intro

25 éve még olyan egyszerűen ment minden. Szombatonként takarítás, alsó és felső szint nővéremmel felváltva. Porszívózás, felmosás, törölgetés. A lépcsőn is. És mosogatás meg vasalás, rendszeresen. A szekrényemben minden kategorizálva: naplók, verseskötetek és a kezdetleges "háztartási füzetem", amikben leírtam hol minek a helye.

20 éve már szinte csak én takarítottam a szülői házat, utáltam is rendesen az egészet. 15 éve nem élek otthon, és lakásról lakásra cipelem magammal a "CHAOS"-t (can't have anyone over, magyarul ne jöjjön hozzám senki sem - bővebben ld. www.flylady.net vagy Via blogja: http://charmed.animehq.hu/blog/ a magyar verzióval). Időközben férjhez mentem és gyereket szültem, és naná, hogy a helyzet nem változott. Csak most már hárman élünk a rendetlenségemben.

De most végre megváltozom :-) Erről fog szólni ez a blog. Ahogy rendbeteszem a lelkemet és a rendetlenségemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://rendalelkem.blog.hu/api/trackback/id/tr742239830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása