Valahogy eddig minden évben szerettem volna olyan igazi jó karácsonyt, időben felkészülni mindenre, elkészülni azzal, amivel kell: lakásdekorálás, képeslapküldés, ajándékvásárlás, sütés-főzés. De ez eddig csak nagy hiányosságokkal ment, egyrészt azért, mert a mindennapos pakolászás elvette az időmet, másrészt objektív okok miatt. 2 évvel ezelőtt például a családi ebédre "just-in-time" rendelt strucc (!!) valami félreértés miatt 3 nappal később érkezett meg, így az utolsó pillanatban kellett módosítani a menüsoron. Karácsony végeztével mindenesetre minden díszünket és karácsonyi kütyüt bedobozoltam és levittem a pincébe. Csak azzal nem számoltunk tavaly télen, hogy a közös pinceajtóra valaki egy hevederzárat szerel, amihez a kulcsot csak Karácsony után sikerült megszerezni... Így, hogyismondjam, sem a lakás, sem a fa nem volt túldíszítve.

Ezek után talán nem csoda, hogy idén biztosra akarok menni - pláne, hogy kislányom már 2,5 éves lesz, végre igazán élvezni fogja az ünnepeket -, és már most, augusztus végén belevágok a karácsonyi előkészületekbe. És ha kérdés van, válasz is van - nagy örömömre találtam is ehhez megfelelő iránymutatást az interneten. A weboldal 4 változatot is kínál a karácsonyi készülődésre, én a Houseworks Holiday Plant néztem ki magamnak, sőt a hozzávaló könyvet is megrendeltem. Szóval: tökéletes előkészületek, tiszta lakás és rendezett háztartás idén Karácsonyra.

A bejegyzés trackback címe:

https://rendalelkem.blog.hu/api/trackback/id/tr302255328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása